- заняття з фізкультури в усіх вікових групах;
- вправи на свіжому повітрі;
- рухливі та спортивні ігри;
- ранкова гімнастика;
- фізкультхвилинки;
- спортивні свята, розваги, дні здоров’я.
Провідне місце посідають заняття з фізичної культури.
Протягом тижня два заняття проводяться в спортзалі в усіх вікових групах. Наявна система уплануванні фронтальних та індивідуальних занять. Структура занять, дозування рухів і вправ відповідають методичним вимогам. В кожній віковій групі щодняпроводиться ранкова гімнастика. Широко використовуються вправи з різними предметами та з різних вихідних положень. Належна увага приділяється підготовціта проведенню спортивних свят та розваг. Відповідно до запису у листку здоров’я,відбувається здійснення індивідуального та диференційованих підходів,враховується стан індивідуального здоров’я дитини під час фізичних навантажень. Для кращого засвоєння основних рухів планується індивідуальна робота з дітьми, які відстають у розвитку рухових умінь. Ця робота проводиться
у час, відведенийдля самостійної рухової діяльності дітей.
Завдання батьківв організації фізичного виховання дітей ►Створення необхідних матеріально-технічних умов для занять фізкультурою удома. ►Контроль і сприяння дотриманню дітьми режиму дня, правил особистої гігієни, загартування,виконання ранкової гімнастики. ►Особиста участь у змаганнях сімейних команд, днях здоров’я, спортивно-художніх вечорах, іграх,розвагах, прогулянках. ►Організація змагань та ігор на дитячих майданчиках за місцем проживання. Обов’язки батьків ►Визнати,що первинна відповідальність за добробут і фізичний розвиток дітей лежить на батьках. ►Вчити дітей особистим прикладом берегти своє здоров’я і працювати над вдосконаленням свогофізичного розвитку. ►Заохочувати дитину до систематичних занять фізичними вправами і поважати тих, хто ведездоровий спосіб життя. ►Знати і розуміти обов’язки та права дитини на заняттях з фізичної культури. ►Ознайомитись з навчальною програмою з фізичної культури. ►Дбати, щоб дитина була доглянута і охайна на заняттях з фізичної культури. ►Володіти інформацією про стан та вади фізичного розвитку дитини та не перешкоджати роботі щодо їх усунення. | | | |
Кiлькiсть переглядiв: 617